Kaip mesti rūkyti?

Mes rūkaliai dažnai užduodame klausimą, kaip mesti rūkyti, vieningo atsakymo deja nėra, visi sutinka, kad mesti rūkyti reikia, Jūsų organizmas Jums už tai padėkos, tačiau tai padaryti yra daug sunkiau, nei atrodo kitiems.

Mesti rūkyti visada yra gera idėja, bet ne visada lengvai įgyvendinama, o dauguma atvejų neįgyvendinama. Per savo 15 metų rūkaliaus karjera, bandžiau mesti dešimtis kartų, deja nei vienas iš jų nebuvo sėkmingas, vis atkrisdavau po 1 – 20 savaičių. Ir iškėliau klausimą, kaip mesti rūkyti. Pastebėjau, kad procesas susidaro iš 2 etapų:
1. Nikotino abstinencija
2. Ritualai

                1 etapas – Nelabai ką galima padaryti kiek man yra žinoma, tai tiesiog reikia pralaukti pasitelkus valią, bei vidinę stiprybę.
                2 etapas – Ritualai, mano manymu pats pavojingiausias, jei nikotino abstinencija trunka nuo 1 iki 12 savaičių, tai ritualai gali tęstis mėnesių mėnesius, priklausomai nuo to kiek svarbūs jie yra.
Kaip mesti rukyti

Kaip mesti rūkyti antrasis etapas
Kas kartą nešdamas šiukšles – Aš Rūkau. Kiekvieną kartą po kavos puodelio – Aš Rūkau. Gavau didelį užsakymą? Taip, Aš Rūkau. Kiekvienas rūkorius jų turi, kiekvieno skirtingi. Dabar įsivaizduokite visa tai dingo, tu pradedi jaustis keistai, kažko trūksta, įprastas dalykas po kurio tu užsitraukdavai dūmą staiga dingo. Tai varo į neviltį ir skatina užsirūkyti cigaretę. Kiek kartų pasisėdėjime su draugais, kaip buvo nuspręsta eiti parūkyti, tu sutrinki. Ar aš turėčiau tame dalyvauti? Taip tu turėtum, negalima savęs izoliuoti.

Kaip pasijautei po kažkokio veiksmo, kai tu išsitraukdavai cigaretę, staiga nustoji tai daręs? Sutrikęs, nepilnavertis, „keistai“ ? Kiek kartų jau buvai nustojęs daugiau kaip 2 savaites, ir atkritai ne dėl fiziologinio poreikio rūkyti, o dėl kažkokio instinkto ? Ir man taip buvo. Eilinį kartą mečiau rūkyti, gavau užsakymą iš kliento, apsidžiaugiu, atsistoju, apsirengiu jau beveik einu i lauką, ir staiga atsimenu, kad aš neberūkau, jau 3 dienos ! Stoviu kaip kvailys viduryje ofiso su striuke ir nežinau ką daryti, nes turėjau tokį ritualą ir dabar jo nebėra. Mano manymu būtent šitame etape dauguma žmonių ir atkrenta.


                Jums nereikia vengti vietų, žmonių, asociacijų su rūkymu. Ar aš turėčiau atsisakyti kavos? Nebenešti šiukšlių ? Nebedirbti ? Ar tiesiog nebegauti užsakymų ? Ką daryti tiems žmonėms kurių ritualas buvo po sekso? Nebeužsiimti tuo? Rūkymą reikia pakeisti kažkuo kitu, tik jokiu būdų ne nikotino turinčiu preparatu, jie tiesiog jums neleis išeiti iš 1 etapo. Jūs niekada nebūsite laisvas nuo „dūmo“.

Mano patarimas raskite kuo pakeisti jūsų ritualus ar tai riešutai ar kramtoji guma, ar dar kažkas kas jums padeda arba idealiausia įveikti tai užsispyrimu ir valios jėga. Kadangi nesu labai stiprus žmogus, man prireikė pagalbinių priemonių pakeisti ritualus, aš pasirinkau ASUN inhaliatorius, kaip priemonę mesti rūkyti. Juose nėra nikotino, veiksmas išlieka lyg ir toks pats ranka, burna, dūmai. Naudojau juos apie 1 mėnesį, kol jų tiesiog nebereikėjo ir galiu gyventi nerūkančiojo gyvenimą jau du su puse metų.

No Responses

Palikti žinutę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *