Neigiamų raktažodžių galia Google Adwords reklamoje

adwords

Viena dažniausių klaidų, kurias pastebi Google Adwords specialistai, yra neigiamų raktažodžių ignoravimas rengiant savo reklamines kampanijas.

Galite sugalvoti N raktažodžių tinkančių savo reklaminei kampanijai, tačiau Adwords specialistai visada atsiras koks nors sinonimas, kuris bus „ne į temą“ ir turės visai kitą reikšmę nei jūsų verslo siūlomos prekės ar paslaugos. Ir būtent tas raktažodis pagal visus Merfio dėsnius turės daug didesnę paklausą nei jūsų parinkti tiksliniai raktažodžiai. Taigi, biudžetas aktyviai bus naudojamas, tačiau realiai naudos negausite. Ir visa tai tik dėl to, kad ignoruojate neigiamus raktažodžius. Tai tik viena iš daugelio klaidų, kurias galite padaryti kuriant reklamos kampaniją savarankiškai, todėl jei manote, kad klaidų negalite sau leisti, jums pravers Google reklamos pasiūlymas iš šios srities specialistų.

Kaip identifikuoti neigiamus raktažodžius?

Sudarant raktažodžių sąrašą, rekomenduojama naudotis Google Adwords raktažodžių planavimo įrankiu (Keyword planner). Jame pateikus savo tinklalapio adresą ar veiklos sritį galite gauti pasiūlymų su raktažodžių idėjomis bei vidutinėmis mėnesio paieškomis. Pagal tai sprendžiama ar raktažodis sulaukia pakankamai dėmesio, ar verta jį naudoti reklaminėje kampanijoje. Tačiau tame pačiame sąraše dažnai rodomi ir raktažodžiai, kurie yra sinonimai, tačiau realiai jūs tų paslaugų ar prekių neteikiate. Taigi  raktažodžių planavimo įrankis yra Adwords specialistai pirma stotelė, kurioje galite išsirinkti neigiamus raktažodžius, pagal kuriuos nenorite rodyti savo reklamos.

Jei jūsų Google Adwords reklama jau yra rodoma, Paieškos terminų ataskaitoje (Search Term Report) galite matyti kokius raktažodžius į paieškos laukelį veda žmonės ir pagal kuriuos rodoma jūsų reklama. Tuomet sąraše raskite raktažodžius, kurie visiškai neatspindi jūsų verslo ir netinka jūsų reklaminei kompanijai. Tokius raktažodžius pažymėkite sąraše ir pasirinkite funkciją „pažymėti kaip neigiamus“.

Surinktus raktažodžius planavimo įrankyje ar tiesiog sugalvojus reklamos kampanijos eigoje, galite bet kada atnaujinti ir papildyti. Tai ne tik sukonkretins jūsų reklamos kampaniją, tačiau ir leis sutaupyti pinigų, kuriuos nenaudojant neigiamų raktažodžių, paprasčiausiai iššvaistote. O geriausias būdas sutaupyti pinigų – patikėti Google reklamos kampaniją profesionalams – kreipkitės dėl Google reklamos pasiūlymo jau dabar!

No Responses

Palikti žinutę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *