Kuo skiriasi SEO straipsnis nuo reklaminio teksto?

seo straipsnisGalima drąsiai teigti, kad šiuo metu SEO straipsnis optimizavimas išgyvena tikrą aukso amžių.

Kiekvienas verslininkas, kuris nori sėkmingai vystyti savo verslą, puikiai žino. Kad Seo straipsnis jo įmonės ar teikiamos paslaugos matomumas virtualioje erdvėje turi tiesioginės įtakos padidėjusiems pardavimo rodikliams.  Tiesa, internetinės rinkodaros ir marketingo specialistai seoreklama.lt teigia, kad verslininkai dažnai SEO straipsnius painioja su reklaminiais tekstais. Taigi, šį kartą pabandykime pasiaiškinti, kuo šie tekstai skiriasi.

SEO straipsnis nepasižymi konkretumu

Vertėtų žinoti, kad SEO straipsnis nereklamuoja konkrečios įmonės ar teikiamos paslaugos, jis skirtas tam tikro raktažodžio išpopuliarinimui paieškos sistemose. Tokio tipo straipsniuose paprastai vengiama sudėtingų ar daug diskusijų keliančių temų, o įmonės ar paslaugos pavadinimas paminimas tik kaip pavyzdys. SEO straipsniai retai susilaukia ypatingo skaitytojų susidomėjimo, tačiau tai tikrai nereiškia, kad jų turinys gali būti niekam neįdomus, o dar blogiau – kopijuotas. Paskutiniu metu net ir paprasčiausiems SEO straipsniams yra keliami atitinkami kokybės standartai, į kuriuos geriau nenumoti ranka.

Reklaminis tekstas – galimybė pasigirti

Reklaminis tekstas skirtas pristatyti konkrečią prekę ar paslaugą, paskatinti potencialius pirkėjus ją įsigyti. Žinoma, informacija tekste turi būti išdėstyta argumentuotai, būtina pateikti įmonės kontaktus ar internetinės svetainės adresą. Tiesa, reklaminio teksto nereiktų painioti su reklamine žinute. Pastarosios turinys gana glaustas, telpantis į kelis sakinius. Tuo tarpu, reklaminio teksto apimtis gerokai ilgesnė, pavyzdžiui, 500-800 žodžių. Be to, šis tekstas turėtų būti talpinimas pakankamai gerą reputaciją turinčiose ir skaitytojų lankomose internetinėse svetainėse. Specialistai reklaminio teksto nerekomenduoja talpinti savo internetinėje svetainėje, nes pateikiama informacija gali dubliuotis, o tai išties atrodo ne itin gerai.

Kas geriau?

Kai išsiaiškinome skirtumus tarp SEO straipsnio ir reklaminio teksto, natūraliai kyla klausimas, ką rinktis.  Anot seoreklama.lt, seo optimizavimas – tai ilgalaikė investicija į savo įmonės populiarinimą ir žinomumą. Žinoma, norint pasiekti gana gerus rezultatus, reikia apsiginkluoti kantrybe, nes pirmieji pokyčiai gali atsirasti po kelių savaičių ar mėnesių. Tuo tarpu, reklaminis tekstas gali būti laikomas momentine reklama, kuri turi naudos tik tol, kol ją mato informacijos gavėjas.

No Responses

Palikti žinutę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *