Elektroninė parduotuvė autodetalėms – ir pigu, ir patogu

Elektroninėje erdvėje dabar galima įsigyti viską – automobilį, rūbus, buitinę techniką, net butelį mineralinio vandens ar kilogramą bananų. Specializuotos elektroninės parduotuvės parduoda praktiškai viską. Taip pat ir automobilių dalis.

Automobilio dalių elektroninė parduotuvė yra dažniausiai skirta meistrams. Nebūtinai tiems, kurie dirba autoservise. Yra daugybė remonto darbų, kuriuos nagingi entuziastai gali pasidaryti ir patys pradedant žibintų keitimu ir sureguliavimu ir baigiant šarnyro pakeitimu ar parkavimo sistemos įdiegimu. Daug remonto darbų gali būti atliekami kieme, be jokių specialių pakilimų ir diagnostikos aparatūros, kurią sutiksite profesionaliuose autoservisuose. Štai tokiems meistrams autodalių elektroninė parduotuvė yra tikrai naudinga ir reikalinga. Kodėl?

  1. Labai patogu. Galima nesunkiai susirasti norimas detales pagal kategorijas ir tam tikrus raktinius žodžius. Pora paspaudimų pelyte ir kelios detalės užsakytos.
  2. Viskas iš vienų rankų. Paprastai autoservisai turi keletą tiekėjų, kurie tiekia padangas, elektros detales, stabdžių mechanizmo detales, duslintuvus ir t.t. Tai reiškia, kad reikės apskambinti bent keletą tiekėjų, kad jiems pasakytum, ko reikia ir kokiais kiekiais. Jei tai namų meistras, tiekėjų jis neturi, todėl jų reikės ieškoti papildomai. Elektroninėje parduotuvėje kelių skirtingų tiekėjų detalės yra visiškai šalia viena kitos ir viskas perkama iš vienų rankų. Dar vienas patogumo įrodymas.
  3. Pigiau. Pagrindinis el. parduotuvės privalumas yra tas, kad nereikia didžiulio sandėlio ir 17 vadybininkų, kurių išlaikymas padengiamas iš prekių antkainio. Dėl to auto dalys internetu yra pigesnės, nes užsakytos prekės atkeliauja tiesiai iš tiekėjo sandėlių, o ne parduotuvės lentynos.
  4. Didesnis asortimentas. Jei autodalių parduotuvė nedidelė, kiek modelių padangų galima sutalpinti ekspozicijoje? 3-5 – ne daugiau. Daugiau neliktų vietos kitoms prekėms. O elektroninė parduotuvė talpina šimtus ir tūkstančius prekių be jokių didesnių pastangų.
  5. Galimybė parduoti prekes klientams iš kitų miestų. Jei paprasta autodalių parduotuvė įsikūrusi kur nors Kupiškyje, Akmenėje ar Varėnoje, jos klientai yra aplinkiniai meistrai. Retai kada apsiperka ir pravažiuojantys vairuotojai ar laikinai užklydę svečiai. Taip klientų ratas susiaurėja iki labai nedidelio. Elektroninė parduotuvė atvira visos Lietuvos pirkėjams, nes prekes galima pristatyti paštu. Net ir padangas.

Kaip matote, privalumų yra nemažai. Bet yra ir trūkumų.

Pagrindinis el. parduotuvės trūkumas, nesvarbu, ar ji prekiauja kosmetika, ar automobilių detalėmis – konsultanto nebuvimas. Jei klientas dvejoja, nori patarimo, ką geriau rinktis, nežino, ko ieško iš tikrųjų, gyvas konsultantas visada gali padėti. Deja, el. parduotuvėje tai gana sunku, nes galima su konsultantu tik susirašinėti žinutėmis, o ir tai labai retai – kai jis būna laisvas. Dėl to el. parduotuvėse klientai jau turi žinoti, ko iš tikrųjų nori ir ar išsirinkta prekė jiems tinkama. Net jei išsirinko ne tą, galima grąžinti per 7 dienas nuo pristatymo, net jei prekė nebrokuota.

Tai vienintelis rimtas trūkumas. Privalumai tikrai laimi…

Palikti žinutę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.