Lėktuvų skrydžiai – kasdien

Lėktuvų skrydžiai. Kažkada teko laukti lėktuvo Amsterdame kelias valandas. Nebuvo kas veikti, nes jau visas oro uostas buvo apeitas – skaičiavome besileidžiančius lėktuvus. Kas minutę nusileisdavo kaip minimum vienas lėktuvas. Galima tik paskaičiuoti, kiek jų nusileidžia per dieną…

Lietuvos oro uostai tokiais srautais nepasižymi. Lektuvu skrydžiai čia vykta kas pusvalandį ar valandą kasdien. Nėra ko lyginti su pasauliniais gigantais mūsų oro uostų, turinčių po 20 tiesioginių skrydžių plius dar po keliolika užsakomųjų per savaitę. Lietuviai keliauja tik po Europą lektuvu. Skrydžiai į 10 Europos šalių ir taip ne visada susilaukia pilnos lėktuvo kabinos.

Lietuvoje keleivių srautai per metus – apie 2,3 milijono keleivių per visus tris oro uostus – Vilniaus, Kauno ir Palangos. Lietuva tik po truputį išeina iš savotiškos izoliacijos, kai nacionalinės bendrovės sukėlė labai daug nepatogumų keleiviams. Vienu metu Vilnius buvo labiausiai izoliuota Europos sostinė, į kurią patekti nebuvo galima iš pačių pagrindinių Europos oro uostų.

Lektuvu skrydžiai Lietuvoje yra gana pigūs. Kelionė į Anglijos ar Ispanijos oro uostus į vieną pusę kainuoja apie 150 litų su visais mokesčiais. Nors tai gana dideli pinigai Lietuvoje gyvenantiems tautiečiams, tačiau mūsų emigrantams tai tikrai nėra didelės sumos. 150 litų yra kukli 40 eurų suma, kurią mūsų tautiečiai gyvenantys Vokietijoje ar Belgijoje išleidžia vakarienės metu. 1 vakarienė = 1 kelionė į tėvynę, pora gėrimų prie vakarienės = kelionė atgal iš Lietuvos. Aišku, su rankiniu bagažu ir gerokai pasigaudžius kainas pigių vežėjų interneto svetainėse.

Kasdien Vilniuje ir Kaune kyla ir leidžiasi dešimtys lėktuvų, srautai nuolat didėja, oro uostai plečiasi. Vis daugiau ir daugiau jaunų ispanų, prancūzų, anglų atvyksta į Lietuvą nors ir savaitgaliui ir palieka Lietuvoje vidutiniškai po 100 eurų. Dalis pinigų virsta mokesčiai, o tai atsigaunančios ekonomikos ženklai.

Reguliarūs kasdieniniai lektuvu skrydžiai yra mūsų valstybės klestėjimo garantas. Deja, skrydžiai kasdien vis išveža užsienin vis naujų ir naujų tautiečių, kurie, nepasitenkinę gyvenimu Lietuvoje, išvyksta valgyti emigranto duonos. Nereikia nieko smerkti, nes ne tik nacionalinės oro bendrovės bankrutuoja, bet ir mažos įmonės. Galim kaltinti valdžią, bet tokią ją patys išsirinkom.

Geriau pasvajokime, kai belaukdami lėktuvo skaičiuosime minutėmis tarpus tarp nusileidžiančių ir pakylančių lėktuvų Vilniaus ir Kauno oro uostuose.


SATELITAS.LT - Nemokamas straipsnių talpinimas

No Responses