Mažos vertės pirkimai apklausos būdu

mažos vertės pirkimai

Kaip jau tikriausiai žinote, įmonės bei organizacijos, kurių veiklą dalinai remia valstybė arba koks nors fondas, privalo prieš įsigyjant kokią nors paslaugą, prekę ar darbą, pirma parengti dokumentus, kuriuos vėliau pateiks centrinei viešųjų pirkimų sistemai. Mažos vertės pirkimai.

Dokumentas tai yra skelbimas, kuris įgalina pagal paskirtą biudžetą visus norinčius tiekėjus, lygiomis sąlygomis dalyvauti konkurse ir pretenduoti į pirkimą. Dažniausiai įmonės bei organizacijos atlieka mažos vertės pirkimus. Kadangi retai yra perkamos kokios nors valymo paslaugos patalpoms valyti už daugiau nei 145 tūkstančius eurų. Todėl ir yra sukurtas būtent toks tipas. Mažos vertės pirkimai.

Paprastai mažos vertės pirkimai apklausos būdu yra atliekami žodžiu.

Tai reiškia, kad yra keli galimi variantai: asmeniškai perkančioji organizacija kalbasi su konkurso dalyviais. Galima pokalbį atlikti akis į akį arba telefonu. Taip pat reklama internete ar įvairūs katalogai gali padėti pasirinkti tinkamiausią variantą perkančiajai organizacijai. Mažos vertės pirkimai apklausos būdu yra vykdomi tuomet, kai yra nemažiau kaip 3 tiekėjai. Išskyrus tuos atvejus, kai apskritai tiekėjų toje sferoje nėra daug.

Kaip atliekami mažos vertės pirkimai apklausos būdu, pirkėjai siunčia apklausą tiekėjams, kad jie atsakytų į ją raštu.

Jiems yra siunčiamas kvietimas, kad jie yra potencialūs kandidatai laimėti konkursą. Pasiūlyme būtinai yra nurodomi pageidaujamo pirkimo objekto parametrai, taip pat paminima kokiais kriterijais bus atsirenkami tiekėjai. Nurodomi kvalifikacijos reikalavimai ir būtinai kvalifikaciją nurodantys dokumentai. Kaip ir kiekviename konkurse yra nurodomi reikalavimai, vertinimo kriterijai ir, žinoma, informacija apie konkurso sąlygas.

Mažos vertės pirkimas apklausos būdu vyksta etapais:
  • Pirma, pati perkančioji organizacija privalo pateikti bei patvirtinti konkurso taisykles. Taip pat svarbu, kad būtų nustatytas terminas apklausos būdu atliekant pirkimus. Pasiūlymo pateikimo terminas žodžiu gali būti 3 dienos, o rašto principu 7 dienos;

  • Antroji etapo dalis. Kuomet tiekėjai pateikia savo variantus, juos vertina pirkimų organizatorius. Jeigu apklausos principas vyksta raštu, apie priimtą sprendimą, laimėjimą ir kitas nutraukimo procedūras, perkančioji organizacija turi pranešti raštu;

  • Kuomet yra atlikta tiekėjų atranka, pirkimo organizatoriai užpildo apklausos pažymą bei išsirenka laimėtoją.


SATELITAS.LT - Nemokamas straipsnių talpinimas