Ženevos paroda 2015

Ženevos automobilių paroda yra patenka tarp 5 pagrindinių parodų pasaulyje. Ši paroda viena egzotiškiausių, joje galima pamatyti tai ko kitose parodose nė su žiburiu nerasi.

 Bet šiemet Ženevos parodoje eilinių automobilių premjerų nebuvo daug. Tačiau paroda vis tiek susilaukė didžiulio susidomėjimo, organizatorių duomenimis 682 tūkstančių lankytojų ir 11 tūkstančių žurnalistų iš viso pasaulio.

Ženevos paroda

Ženevos paroda

 

Jau kelintus metus iš eilės Ženevos paroda į šią parodą kelią skinasi ir Kinijos automobilių gamintojai. Ankščiau kiniečiai parodose pristatydavo europines kopijas, tai šiuo metu tik savo automobilius pristato. Vienas iš gamintojų Qoros firma. Ji nuo 2012 metų yra įsikūrusi Europoje. Nors pati įmonė „gimusi“ 2007m. Daugelis galvoja, kad kinietiški automobiliai labai prasti, tai atidžiau pasižiūrėjus į Qoros pamatysite, kad labai klystate.

 Šiai automobilių markei vadovauja europiečiai. Visi šios markės automobiliai parduodami azijos rinkose, o Europoje jie pasimatys tik po kelerių metų. Šioje parodoje pristatomas buvo Qoros 3 City SUV . VW golf dydžio automobilis ko ne visais parametrais prilygsta europietiškiems automobiliams. Šis automobilis turi 1.6l benzininį variklį, su turbo kompresoriumi jis pasiekia 156AG. Salone apdailos medžiagos taip pat labai aukštos kokybės. Europos ir Japonijos gamintojai taip pat pastebėjo ryškų šios kompanijos progresą.

Posakis, kad Hyundai automobiliai prasti ir negražūs, tai tokia pati sena, kaip ir Skoda automobiliai primena žigulius.. Ir vieni ir kiti automobiliai smarkiai pagerėjo. Ženevos parodoje pristatomas naujas Hyundai Tucson, šis automobilis niekuo nenusileidžia vokiškiems konkurentams, o kai kur net lenkia juos. Tucson pakeitė ix35 modelį. Tucson visureigis turi vieną talpiausių bagažinių savo segmente 514 litro.
Parodoje pamat
ėme naują audi Q7 . Visureigis nustebino savo sumažėjusiu svoriu, net 300 kg. Dėl tokio svorio „praradimo“ jis bus ekonomiškesnis ir ekologiškesnis. Ir tai nereiškia, kad sumažėjus automobilio svoriui mažėja ir kaina…, jo pradinė kaina 70 000€. Audi Q7 funkcionaliai pakeistas išorės dizainas.

 Vykusiai sumažinti kėbulo matmenys ir žinoma automobilio svoris. Taip pat Volkswagen pristatė naują Touran modelį. Touran iš pažiūros nedaug skiriasi nuo savo pirmtako, bet jis sukurtas ant naujos platformos, tapo 62 kg lengvesnis ir gerokai talpesnis. Vienatūris gali pasigirti įspūdinga bagažinės talpa 1040 litro ir net 47 daiktadėžės.


Toyota Avensis bando atsikratyti nuobodaus autotmobilio įvaizdžio ir stipriai pakeitė dizainą. Priekyje ir gale pasipuošė led žibintais, chromo akcentais ant kėbulo ir originalių formų bamperiais. Kaip ir kiekvieno automobilio ilgis, jis taip pat padidėjo
4cm.

 Toyota pristatė ir antrą naujieną Mirai. Šis automobilis varomas vandeniliu. Mirai modelis jau metai pardavinėjamas Japonijoje, o Europoje pristatinėjamas tik dabar. Japonijoje šio modelio pirminiai užsakymai viršijo prognozes, todėl Toyota kompanija per šiuo metus nukreips papildomai 150 milijonų šių automobilių plėtrai. Neblogų pardavimų tokių automobilių Toyota tikisi ir JAV rinkoje, nes ten kuriamas vandeniliu varomų degalinių tinklas, ko negalima pasakyti apie Europą.

 

 


SATELITAS.LT - Nemokamas straipsnių talpinimas