Rinkodaros specialistų nuomonė: kodėl verta rinktis Google AdWords?

Rinkodaros specialistaiKiekvienas verslininkas tikisi maksimalaus pirkėjų susidomėjimo. Efektyviausias būdas minėtajam tikslui pasieti – reklama. Rinkodaros specialistai sutinka – nors kiekvienas reklamos kanalas turi savų privalumų ir trūkumų, šiuo metu didžiausio verslininkų dėmesio sulaukia Google AdWords.

Google reklama rekomenduojama tiek internetinės prekybos verslo savininkams, tiek asmenims. Besidomintiems stacionariose vietose vykdomu verslu. Atlikti tyrimai patvirtino, kad didžioji dalis Lietuvos pirkėjų, ieškančių juos dominančių prekių ar paslaugų. Visų pirma naudojasi Google paieškos sistema – tai reiškia, kad siekdami verslo sėkmės, visų pirma turite būti matomi minėtajame paieškos tinkle.

Google AdWords reklama užtikrina, kad į jūsų puslapį bus pritraukti tik suinteresuoti lankytojai. Priešingai nei įprastos reklamos formos, AdWords sistema orientuojasi į tikslinę auditoriją. Tai reiškia, kad jūsų reklaminis pranešimas bus rodomas tik jūsų prekių ar paslaugų kategorija besidomintiems asmenims, kurie į Google paieškos laukelį vedė atitinkamą raktinę frazę. Beje, šiuo atveju labai svarbu tinkamai parinkti raktažodžius.

Viena dažniausių pradedančiųjų klaidų – pasirinkti dažniausiai vedamus, t. y. populiariausius, raktinius žodžius. Deja, tokiu atveju padidėja tik lankytojų srautas. Realių pardavimų skaičius nesikeičia, kadangi interneto vartotojai, apsilankę jūsų puslapyje, jį palieka neradę juos dominančių prekių. Kitaip sakant, tai reiškia, kad jūsų pinigai už reklamą yra išleidžiami veltui.

Beje, kalbant apie reklamos kainą, būtina paminėti išskirtinį AdWords reklamos privalumą. Jūs mokate ne už reklamos parodymus (kas įprasta internetinėje rinkodaros srityje), o už reklamos paspaudimus. Tai reiškia, kad mokate tik už suinteresuotus klientus, nusprendusius apsilankyti jūsų puslapyje. Tuo metu jūsų reklaminis skelbimas plačiai internetinei auditorijai yra rodomas už dyką. Taip visai nemokamai auga jūsų įmonės ir prekinio ženklo žinomumo rodiklis, formuojamas teigiamas bendrovės įvaizdis.

Rinkodaros specialistai teigia, kad pradedantieji verslininkai dažniausiai nerimauja dėl to, kad negali žinoti. Kiek žmonių paspaus reklaminį skelbimą ir kokios sumos už reklamą bus pareikalauta. Dėl minėtojo aspekto sukti galvos neverta – jūs galite nuspręsti, kokį reklamos biudžetą norite išleisti per dieną ar ilgesnį laiko tarpą, o biudžetui pasibaigus, Google AdWords reklama bus išjungta.

Beje, vertindami potencialių klientų susidomėjimą ir analizuodami jų elgesį svetainėje, galėsite tobulinti reklamines kampanijas, parinkdami aktualiausius raktažodžius ir keisdami skelbimo turinį. Tiesa, jei siekiate aukščiausių rezultatų ir neturite laiko (ir lėšų) bandymams, privalote bendradarbiauti su internetinės rinkodaros profesionalais, kurie įvertinę jūsų lūkesčius, verslo sritį ir finansines galimybes, padės parinkti tinkamiausias reklamos priemones, nustatys produktyviausius raktažodžius ir pateiks racionalių patarimų, kaip padidinti reklamos efektyvumą.


SATELITAS.LT - Nemokamas straipsnių talpinimas

No Responses