Kas slepiasi po fraze „vežame į Kopenhagą“?

į KopenhagąJei įsijaustume į vežėjų kailį, būtų aiškiau, į ką atkreipti dėmesį vykstant į Kopenhagą.

Dabar tiesiog randami įvairūs paslaugų teikėjai, „žaidžiantys“ fraze „vežame į Kopenhagą“. Šiaip ar taip, rinkoje vykstantys procesai ir yra žaidimas, tačiau galintis suteikti naudos. Tereikia pasukti galvą.

Kai nusprendžiame, kad laikas atsipūsti nuo darbų, išsirenkame patrauklią šalį, pavyzdžiui, minėtąją Daniją. Imame domėtis, ką ten pamatysime ir, žinoma, ieškome, su kuo vykti. Kaip žinia, būdami keleiviai vežame į Kopenhagą ir savo bagažą. Dėl to yra svarbu, kiek jo telpa transporto priemonėje. Jei užsisakoma kelionė mikroautobusu, daiktams vietos bus. Bet išlieka klausimas, kiek jos gausite.

Šiuo kriterijumi vadovautis pravartu ne tik klientams, bet ir paslaugą teikiantiems asmenims. Pastarieji, įžvelgdami keliautojų poreikį gabenti tam tikrą kiekį daiktų, ima skaičiuoti, galvoja, ką čia pasiūlius ir kaip patenkinus aukščiausius lūkesčius.

Yra ir kitokių kriterijų. Vienas jų – žinojimas, ne tik kuo nuvažiuoti, bet ir kuo grįžti. Įžvelgdami paklausą, paslaugų teikėjai pasiūlo kelionę pirmyn ir atgal. Savaime suprantama, kad transporto priemonė su vairuotoju turi grįžti. Tad kam apsigręžti tuščiomis? Juk tai būtų nenaudinga finansiškai. O keliaujantieji vienu kartu apsirūpina, kada ir kaip grįš aplankę svečią šalį. Ne veltui sakoma, kad žinojimas ramina. Kai vežėjai į šią tezę atsižvelgia, paslauga tampa patrauklesnė.

Jei mes, trokštantieji aplankyti kitą šalį, vežame į Kopenhagą daiktus, tai dar nereiškia, kad visas dėmesys skiriamas tik jiems. Patys norime komforto ir pykstame, jei vyraujant karščiams transporto priemonėje nėra kondicionieriaus. Mums nepatinka, jei sėdynės skaičiuoja paskutinius metus. Nepatinka, jei per kiekvieną duobę užpakalis sukrutinamas dešimties spyrių jėga. Vadinasi, vežėjams atsiranda palanki terpė išsiskirti rinkoje. Pasiūlius patogią kelionę, tikėtinas klientų antplūdis. Šie lieka patenkinti ir pažeria rekomendacijų savo pažįstamiems.

Po fraze „vežame į Kopenhagą“ slypi įvairūs niuansai ir kriterijai. Vežėjams juos pažabojus, laimi klientai. Pastariesiems naudingiausia, kai suderinamas visas teigiamų ypatybių kompleksas. Renkantis, su kuo keliauti, kreipiamas dėmesys į įvairias sąlygas. Jei kas nors atrodo nepriimtina, ieškoma kito vežėjo. O jei visuma atrodo tinkama, perkamas bilietas ir pradedama nauja kelionė.


SATELITAS.LT - Nemokamas straipsnių talpinimas