Maistas sportui ir jo subalansavimas

maistas sportui Sportuojantys žmonės dažnai mėgsta save spausti ir reikalauti iš savo organizmo išties daugiau, nei yra įprasta. Todėl intensyvų tempą palaikantys sportininkai galiausiai išvargina savo organizmą, ypač jei yra tik mėgėjai ir nesilaiko tam tikrų taisyklių, susijusių su organizmo tausojimu ir taisyklingu sportu.

Be abejonės svarbi ir mityba, kadangi maistas sportui yra išskirtinai svarbus. Būtent maisto balansavimas padės pasiekti geriausių rezultatų, nepriklausomai nuo to ar norima numesti svorio ar padidinti kūno raumenyną. Tačiau kartais subalansuotos mitybos nepakanka ir organizmas neprisitaiko prie pasikeitusio krūvio. Tad kaip palaikyti naudingų  medžiagų kiekį organizme sportuojant?

Įvairius vitaminus naudoti įprasta ne tik sportuojantiems, bet visiems žmonėms. Jie padeda palaikyti optimalų vitaminų kiekį organizme, o tai padeda užtikrinti energijos kiekį ir pagerinti imunitetą. Tačiau reikėtų prisiminti, jog aktyviai sportuojant gerokai pagreitėja medžiagų apykaita, todėl derėtų rinktis specialiai subalansuotus papildus, kurie padės pasiekti optimaliausius rezultatus. Vienas tokių papildų – karnitinas (kitaip – l-karnitinas). Tai natūrali medžiaga, reikalinga kiekvienam organizmui. Ji padeda užtikrinti aukštą organizmo aprūpinimą energija, todėl dažnai išsprendžia vangumo ar energijos stokos problemas. L-karnitinas taip pat randamas ir maiste, tačiau jo pasisavinimas iš maisto nėra pakankamas. Taigi, gyvenantiems aktyvų gyvenimą ir nuolat sportuojantiems derėtų apsvarstyti galimybę naudoti ir specialius papildus.

Maistas sportui yra be galo svarbus – netaisyklinga mityba ilgainiui išderins organizmą, jam ims trūkti būtinų mineralinių medžiagų, atsiras vangumo pojūtis, gali imti blogėti nuotaika. Net neverta kalbėti apie visiškai priešingą sporto rezultatą. Juk tikintis sulieknėti ir numesti svorio tikrai nemotyvuos svarstyklėse matomi nekintantys skaičiai. Tačiau dėl to kalta gali būti ne tik prasta mityba, bet ir dėl tam tikrų mineralų trūkumo sulėtėjusi medžiagų apykaita. Žinoma, siekiant pasiekti geriausius rezultatus, reikėtų vartoti ne tik papildus, bet ir vartoti maistą, turintį daugiau baltymų ir mažiau angliavandenių. Taip pat siūlytina ir atsisakyti cukraus bei alkoholio. Organizmo alinimas dietomis yra bevaisis, palyginus su tuo, ką padaryti gali maistas sportui. O internete galima rasti galybes patarimų kaip tai padaryti neišleidžiant krūvos pinigų.

No Responses

Palikti žinutę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *