7 ženklai, kad reikia kreiptis į terapeutą

Kreipimasis į psichologą gali būti sunkus ir bauginantis sprendimas, tačiau tai taip pat gali būti labai svarbus žingsnis siekiant pagerinti psichikos sveikatą ir bendrą savijautą (Apie tai daugiau skaitykite Meetelp). Štai septyni rodikliai, indikuojantys, kad galbūt atėjo laikas apsilankyti pas terapeutą:

  1. Kovojate su nuolatinėmis neigiamomis emocijomis. Jei pastebite, kad nuolat jaučiate depresiją, nerimą ar pyktį ir šios emocijos trukdo jūsų kasdieniam gyvenimui, gali būti, kad atėjo laikas ieškoti profesionalios pagalbos. Terapeutas gali padėti nustatyti pagrindinę šių neigiamų emocijų priežastį ir parengti strategijas, kaip jas valdyti ir su jomis susidoroti.
  2. Jūs patiriate didelių gyvenimo pokyčių. Nesvarbu, ar tai būtų didelis persikraustymas, naujas darbas, santuoka ar skyrybos, ar artimo žmogaus netektis, gyvenimo pokyčiai gali būti sudėtingi. Terapeutas gali suteikti palaikančią ir nesmerkiančią erdvę šiems pokyčiams apdoroti ir išgyventi, padėdamas efektyviau juos įveikti.
  3. Turite problemų dėl santykių. Jei kyla konfliktų su partneriu, draugais ar šeimos nariais arba jei jaučiatės izoliuotas ir atsiskyręs nuo kitų, terapeutas gali padėti jums pagerinti bendravimo ir problemų sprendimo įgūdžius bei sustiprinti jūsų santykius.
  4. Kovojate su priklausomybe ar nesveiku elgesiu. Jei kovojate su priklausomybe nuo narkotikų, alkoholio ar kitokio nesveiko elgesio arba jei jums sunku suvaldyti savo impulsus, terapeutas gali padėti suprasti pagrindines jūsų elgesio priežastis ir sukurti sveikesnius įveikos mechanizmus.
  5. Jaučiatės prislėgtas arba perdegęs. Jei nuolat jaučiatės prislėgtas ir perdegęs, terapeutas gali padėti jums nustatyti streso priežastis ir išmokyti efektyvesnio jo valdymo būdų.
  6. Jaučiate fizinius simptomus, kurie gali būti susiję su emociniu stresu. Fiziniai simptomai, tokie kaip lėtinis skausmas, galvos skausmas ar skrandžio problemos, dažnai gali būti susiję su emociniu stresu. Terapeutas gali padėti jums ištirti galimas šių simptomų emocines priežastis ir parengti strategijas, kaip jas šalinti.
  7. Nesijaučiate savimi. Jei jaučiatės atitrūkęs nuo savęs ar savo gyvenimo arba jei sunkiai randate tikslą ar prasmę, terapeutas gali padėti ištirti jūsų jausmus ir nustatyti vertybes bei tikslus, padėdamas jums gyventi visavertiškesnį ir autentiškesnį gyvenimą.

Kreipimasis pas terapeutą yra drąsus ir aktyvus žingsnis siekiant pagerinti savo psichikos sveikatą ir bendrą gerovę. Jei patiriate bet kurį iš šių požymių, gali būti, kad atėjo laikas apsvarstyti galimybę kreiptis į terapeutą. Atminkite, kad niekada nevėlu pradėti rūpintis savimi ir ieškoti reikiamos pagalbos. Jei nesinori užtrukti valandų valandas ieškantis sau psichologo, kuriuo nenusiviltum, rekomenduojame išbandyti Meetelp. Ši platforma ne tik padės atrasti sau tinkamiausią psichikos specialistą bet ir lydės viso terapijos proceso metu. 


SATELITAS.LT - Nemokamas straipsnių talpinimas