Atgalinių nuorodų rinkimo pavojai

Išorinis SEO tik iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas darbas. Iš tiesų, yra tam tikrų rizikų, kuria reiktų turėti omenyje visiems SEO specialistams. Juk klaida gali kainuoti labai daug. Atstatyti neteisingai pririnktas nuorodas gali užtrukti labai daug laiko, kurio tikrai niekas neturi…

Kokybiškų puslapių paieška

Atgalinės nuorodos turi būti patalpintos kokybiškuose puslapiuose. To reikalauja Google ir klientas. Taškas. Jokių kompromisų čia būti negali. O kas yra tas kokybiškas puslapis? Kaip atpažinti kokybišką puslapį, nuo apleisto ir kenkėjiško? Štai keli patarimai:

  • 70 proc. unikalaus turinio. Jei jau puslapis yra kokybiškas, jis stengiasi kuo mažiau dirbti su kopijuotu turiniu. Ir su dubliuotu (dubliuotas turinys – kelis kartus tame pačiame tinklalapyje panaudotas turinys, tuo tarpu kopijuotas turinys yra nukopijuotas iš kitų puslapių). Bent 70 proc turinio turėtų būti unikalus – niekur nepublikuotas. Tai patikrinti galima paprastai – pasirinkite bent 10 puslapių, nukopijuokite gabalėlį teksto ir į Google paiešką įveskite tarp kabučių. Pamatysite, ar tas pats fragmentas yra naudojamas kitur. Jei 3 iš 10 puslapių/straipsnių yra publikuoti ir kitur, nieko baisaus. Jei pusė turinio kopijuota, kokybišku tokio tinklalapiu laikyti negalima.
  • Daug „pirktinių“ nuorodų. Pirktines nuorodas galima atpažinti pasižiūrėjus į tinklalapio apačią, nes būtent ten jos yra įdedamos. Paprastai nepaisoma puslapio tematikos, todėl šių nuorodų vertė gali būti sumažinama. Nors Google ir neriboja išeinančių nuorodų skaičiaus, tačiau pamatę 10-20 tokių pirktinių nuorodų, bėkite iš tokio puslapio kuo toliau.
  • Kontaktinė informacija. Tie, kurie turi, ką slėpti, savo kontaktinių duomenų viešai vengia palikti. Jei puslapis yra prižiūrimas, jo savininkai suinteresuoti nauju bendradarbiavimu, jie visada palieka kontaktinį el. pašto adresą, o ne vien tik kontaktinę formą, kur neaišku, ar kas nors tuos laiškus iš viso gauna. Beje, Google irgi stebi, ar puslapyje yra kontaktai.
  • Nuolatos atnaujinamas turinys. Jei puslapis yra tinklaraštis ar kitoks periodinis leidinys, reiktų pasižiūrėti, kad paskutinį kartą buvo publikuotas turinys. Jei prieš keletą mėnesių, tai gali būti, kad puslapis yra „miręs“ arba bent jau merdėjantis, nes jo savininkai nė kiek turiniu nesirūpina. Kaip sužinoti, kada puslapis buvo atnaujintas, jei nesimato datų? Prirašykite po puslapio adreso /sitemap.xml arba /post-sitemap.xml ir parodys paskutinį turinį ir jo datas. Taip pat galima pasižiūrėti archyvą.
  • Šiuolaikiškas dizainas. Aišku, tai gana subjektyvu, tačiau puslapis, kuris sukurtas prieš 5 metus akivaizdžiai skiriasi nuo šiuolaikiško šių metų puslapių savo dizaino elementais.

Atgalinių nuorodų gausa

Puslapį kokybišku daro ir atgalinės nuorodos. Pasinaudokite visais įmanomais įrankiais, galinčiais patikrinti atgalines nuorodas. Net jei rodo tik pirmas 10. Taip žinosite, ar puslapis yra pakankamai autoritetingas ir jūsų nuoroda bus vertinga.

Socialinių tinklų paskyros ir lankomumas

Ar puslapis turi savo paskyrą socialiniuose tinkluose kur kartais publikuoja nuorodas? Jei taip, tai papildomas pliusas, nes puslapio savininkams rūpi ne tik SEO ar turinys, bet ir lankytojų srautas. Kai kurie puslapiai gali net turėti viešą lankomumo skaitiklį, pavyzdžiui iš Statcounter arba lietuviškąjį Hey.lt.

Automatiškai generuojamas turinys

Jei tinklalapyje yra automatiškai generuojamo turinio ir jis toks yra pagrindinis, pamirškite nuorodas jame. Nebent jums svarbu tik manipuliuoti MOZ ar AHREFS reitingu. Google jau kuris laikas mažina nuorodų iš automatinio turinio puslapių reitingus. O tai yra visi nuorodų katalogai, nuorodų fermos, puslapio vertės nustatymo įrankiai, DNS tikrinimo įrankiai ir t.t.

Linkas vertingas yra tada, kai nuoroda atrodo natūraliai, o ne generuota specialios programinės įrangos pagalba. Nepridarykite klaidų, dėl kurių nukentės visa SEO kampanija.


SATELITAS.LT - Nemokamas straipsnių talpinimas